بیماری خبری در داستان مسافران دبی

در چند روز اخیر چند میل گرفتم از لینک خبری که با آب و تاب از صحنه هایی که در فرودگاه دبی برای مسافران یک هواپیمای ایرانی بوجود آمده بود. 

این گزارش که حکایت روضه خان های خود ماست، انگاری به آن جاهایی می رسد که ملت اشک نمی ریزنند. فتیله و آب و روغن اش را هم زیاد می کند، می نویسد: بله این ماموران پلیس مرزی همه خانم های ابرانی را لخت می کردند و تا… را بازرسی می کردند. بعد لباس به دست لخت در وسط فرودگاه ول می کردند…

باور بفرمایید خون من یکی که به جوش آمد!. خدایی اش نویسنده مطلب خلاقیت زیادی برای داستان های سبک ر.اعتمادی داشته. 


پ.ن اول: گفتند باید بی توجهی دولت ایران را به شیطنت های اماراتی ها یاد آور شد، اما این مدلی دیگر زیادی در پیتی است.

پ.ن دوم: جان هر کی دوست دارید از تنبانتان چیز در نیاورید. 

پ.ن سوم: جامعه ما هنوز ظاهرن باور واقعیت ها به شکلی که هست برایش سخت است و باید کلی آب و روغن توش بزنی تا باور کنند امام حسین شهید شده.

3 دیدگاه برای «بیماری خبری در داستان مسافران دبی»

  1. baz khoobe bacheha nnarikhtan began ma tarikhe 7 hezar sale darim be conserte bijan mortazavi ham nemiravim

    اردوان: اینو خوب اومدی…

  2. اردوان عزیز . نیمی از گفته صحت دارد . لخت وسط فرودگاه ول نمیکنند . اما لخت میکنند وتا …. من و همسرم 4 ساعت برای درگیری سر همین موضوع در فرودگاه دی بودیم.
    —-
    اردوان: با نیمی من هم موافقم عزیز. اما این نیمی به نظر می رسد از روش های ماکیاولیستی انتشار یک موضوع باشد. البته این نظر من هیچ چیزی از بی کفایتی و بی عرضه گی متولیان این خاک خاک بر سر شده ما کم نمی کند. اما از سویی بازررسی را در صورت لزوم یکی از اتفاقات عادی در مرز های یک کشور می توان دانست.
    کاش در کشور ما اونهایی که برای خدمت خودشون رو جرررر می دن. کمی به فکر حرمت و شرافت ایرانی در جای دیگر می بودند.
    ممنون از ارائه نظرت.

  3. راستی اردی جون مگه امام حسین شهید شده ؟؟؟ آخه من شنیده بودم کشتنش
    اما در مورد دبی زیاد غصه نخور عزیزم با این حکومتگردانانی که ما داریم تا 5-6 سال دیگه مالزی هم همین کارهارو در مورد ایرانیها می کنه

بیان دیدگاه