http://www.etemaad.ir/Released/88-07-06/151.htm#160522

من مرد تنهای شبم

ابراهیم رها

بعد از روز قدس عده یی از اصولگرایان ناگهان طرفدار گفت وگو شده اند و خلاصه حرف شان این است که چه کاریه این همه مردم هی میان وسط خیابون، بیایید با هم گفت وگو کنیم حل شه بره. ما ضمن ابراز اینکه؛ عجب، خواستیم عرض کنیم اگر پس فردا آقای خاتمی که سفیر کبیر «گفت وگو» هستند به این دوستان گفتند «حرف مارو دزدیدن/ دارن باهاش پز میدن» کسی گلایه نکند. اما از بحث های گلایه آمیز که بگذریم می رسیم به بحث شیرین دولت بعد از نهم، هیچ به روند کاری احمدی نژاد در این چندساله دقت کرده اید؟ اول اصلاح طلبان حذف شدند. بعد آدم هایی مثل امیر خادم و عماد افروغ و… بعد از آن کسانی مثل دانش جعفری (اساساً کابینه دولت نهم با کاروانسرا خیلی تفاوت های محسوسی در باب رفت و آمد نداشت. در مباحث دیگر البته تفاوت های زیادی داشت از جمله اینکه اتفاقاً کاروانسرا جای مفیدی است.) بعد از آن حتی آدم هایی مثل صفارهرندی (فکرش را بکن،) و محسنی اژه یی هم حذف شدند. شکر خدا همین طور که پیش برود و در آینده نزدیک این اتفاقات قابل پیش بینی است؛

– محمود احمدی نژاد اعلام کرد علی لاریجانی نه تنها اصولگرا نیست بلکه موهایش هم مثل آدم هایی که من در نیویورک دیدم بور است،

– سخنگوی دولت گفت اشخاصی مثل مطهری، باهنر و توکلی نه تنها با مبانی دینی مشکل دارند که حتی به عکس احمدی نژاد هم چپ نگاه کرده اند.

– رئیس دولت بعد از نهم در یک سخنرانی ابراز داشت تنها اصولگرایانی که می بینم من و الهام و جواد هستیم (منظور از الهام، غلامحسین الهام و منظور از جواد، شمقدری بود گویا).

– محمود احمدی نژاد گفت من تنها دولتمرد درست تاریخ هستم و در واقع من مرد تنهای شبم.

راستی در خبرها آمده که شمقدری به معاونت سینمایی وزارت ارشاد برگزیده شد. جوایز جشنواره فیلم فجر امسال اینها خواهند بود؛

– سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه به فاطمه رجبی برای فیلمنامه «معجزه هزاره سوم»

– سیمرغ بلورین جلوه های ویژه به صادق محصولی برای اثر ماندگار انتخابات خرداد 88

– سیمرغ بلورین نقش اول مرد به اسفندیار رحیم مشایی برای حضور در فیلم های دولت نهم و دولت بعد از نهم

– سیمرغ بلورین بهترین فیلم به معنی واقعی کلمه به فیلم «کمیته مجلس برای بررسی وضعیت بازداشت شدگان»

– تقدیر از بهترین تکیه کلام ضمن تقدیر از محمود احمدی نژاد برای جمله «سر مخالفان را به طاق می کوبم» به محمود احمدی نژاد اهدا شد برای عبارت «خس و خاشاک».

بیان دیدگاه