«کلن اعصاب ندارم!»

امروز رفته بودم دپارتمان زبان انگلیسی، جناب پرفسور نژاد پرست به من ۸۹.۵ داده در حالی که به قول خودش همه چیزها کامل بوده. رفتم شکایت کردم و توضیح دادم که دوستانه می خواهم این مشکل بررسی بشه.
خانمی که در دفتر بود بهم گفت: «آگه بررسی نشه چه می کنی؟» عرضه فرمودم بهش که بعد می رم پیش مدیر دپارتمان، نشد می رم پیش رییس کمپس، نشد می رم پیش رییس مدرسه، نشد می رم دادگاه ایالتی و اگر اون جا هم نشد می رم دادگاه فدرال و در نهایت نشد می رم درخواست استیناف در دادگاه عالی آمریکا می دم.
داشت همین طور نگام می کرد که از در رفتم بیرون، بعد دویده پشت سرم که: اقا اصلن خودتو دلخور نکن قول می دم همین جا حل بشه!
 
پاسخی بگذارید

