«درست مثل یک بادکنک هوای گرمم، تونستی بیارم پایین»

این ترانه را دوست دارم. یعنی هر بار گوش می‌کنم یا ویدیو موزیک‌اش رو می‌بینم لذت می‌برم. درست وقتی که دلخورم یا حال هیچی‌رو ندارم می‌گم: چرا باید تن به خبرهای بد بدم؟

این برداشت آزادی از ترانه «شادی» است. ویدیو کلیپش هم پایین صفحه است. بازم می‌گم «برداشت آزاد»:

 

«شادی»

برگردان آزاد: اردوان روزبه

از ترانه خنده از پارل ویلیامز

Pharrell Williams happy

 

این به نظر دیوانه‌گی می‌آید، کدام؟ درست همان چیزی که می‌خواهم بگویم:

خورشید خانم همین پشت مشتاست، وقتشه یه استراحتی بزنی

اگه از حال من بپرسی، من الان درست مثل یه بادکنکم که توش پر هوای گرم کردن، شوت! دارم می‌رم بالا

بی خیال همه چی بچه

می‌دونی چرا؟

چون من خوشحالم

دست بزن، درست مثل من، اگر فکر می کنی زیر سقف آسمونی

چون من سرخوشم

کف بزن وقتی سقفی جز آسمون بالا سرت نیست، عین من

*

این‌ جا همش از خبرهای بد این‌‌ور و اون‌ور حرف می‌زنن

خب! هرچی تو این خبرها گیرت اومده بده به من. تو خودت نگه ندار، آره رفیق

آها! می‌دونی چیه؟ هیچی از خبرهای بد گیرت نیامده

باشه! فک کنم باید بهت هشدار بدم که من فقط باید خوب و رو به راه باشم، آره رفیق

ببین! برات هیچ دردسری نداره، وقتت رو حروم این خبرای بد این ور و اون ور نکن

اصلن برای همین این‌جایی که به این چیزا فکر نکنی

یالا پسر، یالا

*

خوش باش، خوش باش

*

من توپ توپم، حالا تو می‌خوای منو از اون بالا بکشی پایین؟

نمی‌تونی عزیزم! نمی‌تونی!

چون توپ‌تر از این حرفام که بتونی منو جابه جام بکنی

نمی‌تونی عزیزم، نمی‌تونی

بهت گفتم که: اگه می‌تونی بگو ببینم، منو می تونی بکشی پایین؟

جوابت اما اینه: هیچی منو نمی‌تونه بکشه پایین

برای این که من برقرارتر از این حرفام که چیزی منو خراب کنه

گفتم بهت که! زور نزن

*

یالا بیا جلو ببینم

ببین: به جای این کارا خوش باش!

می‌خوای بیاری پایین؟‌ نمی‌تونی هیچ غلطی کنی

می‌خوای من تو حال نباشم؟ حال من بالاتر از این حرفاست

نمی‌تونی پایین بیاری، نمی‌تونی

می‌خوای امتحان کنی؟

بیا جلو بچه

بیا ببین که زور بی‌خود می‌زنی

پاسخی بگذارید

