سفرنامه- برادر پاسدار این بار تو همراه شو عزیز

بیستم فبریه دوهزار و یازده

ساعت سه و سی سه دقیقه صبح است. بیدار نشسته ام و به مانیتور چشم دوخته ام. بالاترین رفته باقالی. چشمم به گوشه و کنار است. امروز یکم اسفند وعده شده است. حصر خانگی با حصار آهنی موسوی و شعارهای فارس -شما بخوانید خزعبلات- که باز قرار است لابد یکی را بزنند و بروند برایش تشییع جنازه بگیرند. ترس از سلامت برادران و خواهرانم در ایران که به خیابان خواهند رفت.

هی حاج آقا

من که اول دشمن نبودم. تو جناب آقا دشمنم کردی. تو همه را با خودت دشمن کردی. من که بچه بودم جبهه رفتم. من که یادگار به تن دارم. امروز من هم دیگر چشم دیدنت را ندارم. اگر حتا خوبی برو. چون دیگر کسی به تو باور ندارد. می فهمی؟

-=-

در ایتالیا امروز اعلام شد یکی دیگر از اعضای سفارتی ایران به جنبش سبز پیوسته است. دست مریزاد. احمد آقای ملکی نگرانی درست کنید برای آقایان حداقل.

-=-

من این همراه شو عزیز را همین طوری گوش می کنم از چشمام باران می یاد وای به روزی که آدم این طوری اش رو هم ببیند. برادر پاسدار یک بار هم که شده تورو به جدت تو همراه شو عزیز.

این روزها خانه ام ابری است:

-=-

خیابان ها باز شلوغ شده است. حالا پنجاه تا سایت کار ما را کرده اند: گزارش لحظه به لحظه.

ولی عصر را می گویند مردم گرفته اند. بابا آروم تر تورو خدا.

هنوز خوابم نبرده است. بیدار و خواب نشسته ام و چشم بر نمی دارم ساعت ده دقیقه به هشت صبح شده است. خیابان های تهران را مردم دارند گزارش می دهند. پلیس گرفته است. التهاب دارد پدرم را در می آورد.

-=-

فوری فوری فوری هوشیاری به همه رزمندگان در صحنه به همه اطلاع دهید
ساعت 1600 –در خي…ابان مصدق بسيجيان مزدور از طريق بردن آمبولانس به داخل جمعيت بجاي ماشين انتظامي ، مردم را دستگير و با آمبولانس خارج ميكنند.چون مردم به ماشين هاي انتظامي حمله …ميكنند.
ساعت 1540 – از پارك وي مردم شعار ميدادند سيدعلي وقت رفتنه

این خبرهای مردمی که در رادیو کوچه راه افتاد فضای عجیبی رو برایم تداعی می کنه.

-=-

نوشته جلوی پارک ملت موتور سوار های لباس شخصی و بسیجی با عربده کشی ویراژ می دهند. نوشتم برایش که: اولندش که این ها باسنشان به موتورشان پیوند خورده و تو رختخواب و مستراب هم با همین موتوره می روند در مورد عربده هم که شرمنده ترک عادت موجبات مرض و بواسیر و این حرفاست.

-=-

فارس از صبح هی داشت می گفت اگر برید خیابون می کشیمتون. مردم جدی نگرفتند این پیام حضرتش را. هفت تیر یک کشته. صبر کن! اندکی صبر کن تا مردم بهت بگویند که منافق مسلح یعنی چه.

امروز من میخ ام به فارس گیر کرده. در خبرش زده اصلن تهران درگیری نبوده فوتینا! بعد زده فایزه هاشمی در حین هدایت گروهی آشوب گر در خیابان دست گیر شده. فارس خودت می فهمی چی می گی اصلن.

من قبلن خدمت آقای هاشمی عرض کردم، خوبه خودش شال و کلاه کنه قبل این که شل و پل اش کنن.

-=-

به خیابان می زنم میدان ولایت مان ایرانی ها جمع شده اند برای همراهی با داخل، شعاری و سخنرانی. دکتر مهرداد مشایخی، علی افشاری و دوست کردمان رحیم رشیدی که بنده خدا کلی هم هم دلی کرد با ایرانیان اما ظاهرن جایی اشاره به جدایی کرده است و صدای برخی در آمده.

کردها این روزها هم صدایی شان با دیگر ایرانیان به نظر من در خور بوده است به عکس که باز می بینم دوستان ترکمان کلهوم اجمعین حساب شان را از بقیه سوا می دارند. من که خودم رگ و ریشه ام ترک است اما دوست داشتم این طوری نبود . ایران خوب ایرانی با تمامی اقوام خوب است.

-=-

از عصر جمعه نخوابیده ام تا الان . دیگر رسمن یک چشمم می کوبد یکی الک می کند. نهار می خوردم احساس کردم یک قاشق به کاسه می زنم یک قاشق به میز یک قاشق به کاسه میز بغلی. الان تخت خواب می خرم متری ده هزار دلار!

کمی باید استراحت کرد تا باز به نبرد ادامه داد.

دی:

 

پاسخی بگذارید

