مردم خوب و هم دل ایران، دست مریزاد

ساعت به پایان شب نزدیک می شود -در ایران البته- یادم نمی آید چند ساعت است نخوابیدم. یادم نمی آید چند بار در این سه روز گریه کردم. اما خبرها می گوید مردم دارند کم کم متفرق می شوند. فارس باز بیانیه مضحک زده است و باز رهبران و حاکمان یک جامعه مردمشان را خس و خاشاک دیدند. اما مردم  ایران امروز غرور آفرین بودند.

من برای کم تر از این هم دست بوس مردم ایران بودم. شجاعت شما و باور شما بزرگ بود. شما حتا بیش از توان و توقع رفتار کردید. دست مریزاد به ایمانتان، دست مریزاد به قلب دلیرتان.

قصه تمام نشد. حاکمیت باز جوان و پیر و زن و مرد را خواهد گرفت. باز همه عوامل موساد خواهند شد. باز از فردا دست گیری های گسترده و بی بهانه شروع خواهد شد. اما شما شجاع دلید. بزرگ بودید. باید از این مردم همیشه تشکر کرد.

من یک ایرانی هستم و از تو ایرانی ممنونم که مرا سر بلند کردی. اگر باتوم خوردی لبخند زدی. اگر تهدید شدی به خیابان آمدی و اقتدار بی رحمانه کسانی که مردمشان را دشمنشان می پندارند را بی ارزش کردی.

امروز من سرم را بالا خواهم گرفت. امروز با شجاعت به ایرانی بودم افتخار می کنم. دست خالی شما، جان زخمی شما عظمتی به طول تاریخ خواهد داشت.

 

One thought on “مردم خوب و هم دل ایران، دست مریزاد

پاسخی بگذارید

