من چیزی در برابر حضورت نیستم

خواستم برایت بنویسم

از دوری راه
خواستم برایت بنویسم از خستگی کار
خواستم برایت از تنهایی ام بنویسم و یا
از روزهای بی تو بودن
خواستم از دلتنگی بنویسم و از این که
دیگر دیده گانم یاری دوری ندیدنت را ندارد
خواستم از دوری ات گلایه کنم اما
اما
دیدم این ها هیچ است در برابر آن رنجی که از دوری تو می کشی
پس بر خودم تاختم که
رنج من در برابر
رنج تنهایی تو
هیچ است
پس
دهان بستم
به انتظار نشستم
که شرط انصاف همین بود
شانزدهم اکتبر دوهزار ده
ساعت دو ده دقیقه صبح
اردوان
One thought on “من چیزی در برابر حضورت نیستم

  1. سلام دوست عزیز . من احسان هستم از ایران . چندتا سئوال دارم درباره ی کشور مالزی . ممکنه پاسخ منو بدید یا اینکه آدرسی بدهید که از کسی بپرسم . نمیتونم به سایت های مختلف اعتماد کنم . در خصوص گرفتن بورسیه و … توی مالزی سئوال دارم . کمکم می کنید؟

پاسخی بگذارید

