UNHAPPY… THAT’S ALL

Unhappy? Don’t Be

Over five thousand years ago, Moses said to the children  of Israel » pick up your shovel, mount your asses and  camels, and I will lead you to the promised land».

Nearly 75 years ago, Roosevelt said, «Lay down your
shovels, sit on your asses, and light up a camel, this is  the promised land».

Now Obama has stolen your shovel, taxed your asses, raised  the price of camels, and mortgaged the promised land!

I was so depressed last night thinking about Health Care  Plans, the economy, the wars, lost jobs, savings, Social  Security, retirement funds, etc. so I called Lifeline, the  suicide help line.

I got a call center located in Pakistan. I told them I was  suicidal.
They all got excited and asked if I could drive a  truck

در پنج هزار سال پيش موسی به فرزندان اسرائيل گفت: بيل هايتان را برداريد، باسن هايتان را حرکت بدهيد و شتر هايتانرا سوار بشويد من شما را به سرزمين موعود رهنمون خواهم شد.

نزديک به 75 سال پيش روزولت گفت: بيل هايتان را به زمين بگذاريد و روی باسن هايتان بنشينيد سيگار شترنشان (کامل) را روشن کنيد اينجا سرزمين موعود است.

امروز اوباما بيل های شمارا دزديده است، باسن هايتان را هم ماليات بسته است و قيمت (کامل) سيگار شترنشان را هم سرسام آور بالا برده و اين سرزمين موعود را هم به وام های ناخواسته داده است

من بسيار غمگين شدم بقدری که ديشب با اين طرح بهداشت چه برسرمان خواهد آمد، به اقتصاد به جنگ، به کارها و شغل های از دست رفته به پس انداز های نابود شده، به امنيت ملی، به مزد های بازنشستگی و ديگر چيزها فکر می کردم. در اين فکر بودم که به خط زندگی زنگ زدم تا درباره حالت خودکشی که به من دست داده است گفتگو کنم و کمک بگيرم، متوجه شدم اين مرکز در پاکستان است، از تلفن من بسيار خوشحال شدند و از تصميم خودکشی من استقبال کردند. پرسششان اين بود می تواند يک وانت برانم؟

پاسخی بگذارید

