این آزمایش علمی من را که زیر و رو کرد

4 thoughts on “این آزمایش علمی من را که زیر و رو کرد

  1. گرچه نسبت به شما احساس خوبی بابت پست «همه مقصرند جز من» ندارم و اگر هم به حرفم عمل نکردم فقط به خاطر این بود که دیدم به ضرر خواهرمان زهرا تموم میشه ولی چون مشنگ اعظم این پست رو پاک کرده و من هم نمیخواستم عکس شما را به واقع سرقت کنم و از طرفی از خیر این آزمایشی که میخوام بگم هم نمیشه گذشت بنابراین مجبورم همینجا عرض کنم.

    در کلاس «بدون خطر سکته» بدین صورت عمل شود:

    یک شلوار لی تنگ بپوشید . یک رکابی کوتاه نیم تنه با رنگ تند بدون هیچ لباس دیگر نیز بپوشید
    یک چادر مشکی سرتان کنید .
    حال چنان رو بگیرید که فقط یک چشمتان بیرون باشد.
    حال همان یک چشم هر مردی را که گرفت هنگامی که روبروی او قرار گرفتید گوئی میخواهید حجابتان را مرتب کنید چادرتان را باز کنید.
    ای که چه آزمایش سترکی است!!!!

پاسخی بگذارید

