خواب افشین قطبی را دیدم

خواب می بینم در سنگاپور هستم و بازی ایران و سنگاپور است. ایران دراین بازی نمی دانم برده است یا باخته اما می خواهم در راه پله هواپیمایی که در حال برگشت به ایران با آن هستم، کسی را بغل کنم و برای خدا حافظی ببوسم. مامور پای پلکان عصبانی می شود و پله را از هواپیما جدا می کند.

داد می زند که مگر نمی دانی کسی در ایران حق ندارد کسی را ببوسد. من به نظرم می رسد که این جا هنوز سنگاپور است و من وارد ایران نشده ام. اما ماموران که انگار عصبانی هستند پله کان را جدا می کنند و من و آن فرد مورد بوس واقع شده را به بالا می برند، آن قدر که می بینم همراهم از وحشت تکان نمی خورد.

آن ها پله را می گردانند.  در ارتفاع این کار را می کنند تا ما پرت بشویم. می گویند مجازات شما پرت کردن از بالای کوه است و من فکر می کنم که چون کوه نیافته اند از بالای این پله می خواهند پرت کنند.

پله به پایین در دوران می رسد و من دست همراهم را می گیرم از پله می پریم روی زمین. می بینم جلوی پایم ماسک صورت کسی افتاده است. ماسک صورت افشین قطبی است.

با خودم فکر می کنم پس تا الان او ماسک می زده است و کسی نمی دانسته…

2 دیدگاه برای «خواب افشین قطبی را دیدم»

پاسخی بگذارید

