توپولوف هم دست به کشتن اش خوب است، مردمی در نقش گوشت دم توپ

به هر حال می خواهد بسیجی سر پشت بام باشد یا جاده قتلگاه یا توپولوف همه اش در یک چیز مشترک هستند دست به کشتن شان خوب است.

2 دیدگاه برای «توپولوف هم دست به کشتن اش خوب است، مردمی در نقش گوشت دم توپ»

  1. پیشنهادات من راجع به نماز جمعه این هفته به امامت هاشمی: 1) اگر هر زمان فهمیدیم خطیب عوض شده و رفسنجانی نیست،سریعا برگردیم. 2) برای تأیید آن بخش از سخنان که مورد قبول ماست، فقط و فقط 3 مرتبه الله اکبر بگوییم و «خامنه ای رهبر» را نگوییم تا این بخش شعار کمرنگ شود. به این شکل هم اعلام می کنیم که هستیم، هم اعلام می کنیم که «معظم له» را به رهبری قبول نداریم و صدا و سیما هم یا خطبه ها را سانسور می کند، یا با همین شعارها پخش می کند و یا به نحوی ادیت می کند که مسلما ضایع خواهد بود. به هر حال بازی برد-برد است. 3) زیر پیراهن اصلی تی شرت سبز بپوشیم و کاملا عادی به محل نماز برویم. پس از شروع خطبه ها پیراهن رویی را درآورده و سبز شویم! خانم ها هم حتی المقدور چادر و روسری سبز داشته باشند (هرچند من همچین چادری ندیدم!) 4) داخل جیبمان ماسک سبز، دستبند سبز، عکس میرحسین و … را داشته باشیم و پس از آغاز خطبه ها رو کنیم. 5) اگر حامیان احمدی نژاد خواستند علیه هاشمی شعار بدهند، فقط برای تودهنی به آنها، شعار بدهیم «هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو!»

  2. میدونی داشتم به چی فکر میکردم : اینکه پریروز میگفتم امیدوارم عمو محمود (احمقی نژاد ) آدم بشه وکشت وکشتارش رو کنار بگذاره .

    هه زهی خیال باطل

بیان دیدگاه