من از شما عذر می خوام برای پرچم

چه معنی داره پرچم ماره این جوری وردل این اجنبی، تووووپ بگیرن. من فک کنم این گیرنده پرچم قصد داشته با نیت انقلاب مخملی پرچم ما رو تحت شعاع اون پر و پاچه ماه و معرکه این بی دین کافر قرار بده.

پ.ن: حالا می گم پرچم نیم متر این ورتر می بود یعنی چه اتفاقی افتاده بود؟

3 دیدگاه برای «من از شما عذر می خوام برای پرچم»

  1. وای اردو!!!!!!!!
    ببین چه کردی!!!!!!
    ببین؛ من یه چند ماهی هست که وبلاگت رو پیدا کردم و پیگیر مطالبت هستم.
    واقعاً لذت می برم. فوق العاده س. نابغه ای.
    ولی نه فوق العاده وبلاگت، نه نابغه بودن تو، هیشکدوم منو به کامنتیدن نکشونده بود.
    ولی این عکسی که گذاشتی اینجا…
    وای…
    هیجان زده ام…
    این جلیل کاظمی تباره…
    چار سال همکلاسیم بود…
    نابغه ست. مخ ریاضیه. این عکس هم مال المپیاد جهانی ریاضیه. یکی دو سال پیش…
    من سه سال راهنمایی + سال اول دبیرستان باهاش همکلاس بودم…
    کلاً آدمای مخ، یه نمه شیش میزنن!! اینم همینطوری بود! ولی یه سری حرکاتش انتحاری بود…
    مثل همین پرچم به دست گرفتن جلو این دختره اسرائیلیه…
    اردو!!!
    ترکوندی…
    شاید از این به بعد دست به کامنتم خوب شد برات!!
    البته این پستت نسنجیده بود یه خورده. ولی خب، قابل بخششه به خاطر اون بقیه ی پستات!
    فقط بگم بعضی نوشته هاتو چند بار خوندم. مثل همون پستی که نوشته بودی و آخرش نتیجه گرفتن این مسئولای نظام، همشون آخر سر با هم محرم میشن!!
    کلاً بگمت که یکی…
    میام بازم…
    قربونت…

پاسخی بگذارید

